flag Судова влада України

Базові показники ефективності діяльності Апеляційного суду Житомирської області з 01.01.2015 по 30.06.2015

11 травня 2017, 17:15

Додаток № 2
(до рішення ради суддів загальних судів
від «13» лютого 2014 року№ 21)

Базові показники ефективності діяльності

Апеляційного суду Житомирської  області

з 01.01.2015 по 30.06.2015

 

 

за перше  півріччя

за  рік

1.

Залишок справ і матеріалів, які не розглянуті з попереднього періоду

378

 

в т. ч. залишок справ і матеріалів не розглянутих понад 1 рік для  місцевого суду  і 4 місяці для  апеляційного  суду

 

 

2.

Кількість справ і матеріалів, що надійшли

4751

 

3.

Кількість розглянутих справ і матеріалів

4347

 

4.

Залишок справ і матеріалів, які не розглянуті на наступний період

531

 

в т. ч. залишок справ і матеріалів не розглянутих понад 1 рік для  місцевого  суду  і  4  місяці для  апеляціного  суду

 

 

5.

Кількість скасованих судових рішень

37

 

6.

Кількість звернень до суду щодо неналежної організації роботи суду

1

 

в т. ч. визнаних обґрунтованими

 

 

7.

Середня кількість справ та матеріалів, що перебували на
розгляді в суді, на одного суддю,
за наявності спеціалізації в суді (з розгляду кримінальних
справ та справ про адміністративні правопорушення, з
розгляду цивільних справ) середня кількість справ та
матеріалів, що перебували на розгляді у суді на одного
суддю по цих спеціалізаціях

цив.82,26 крим.156,29

 

8.

Загальна кількість вхідної документації (документів,
справ, матеріалів)

10441

 

9.

Середня кількість вхідної документації (документів,
справ, матеріалів) на одного працівника апарату суду (за
виключенням секретарів судових засідань і помічників
суду)

290,03

 

10.

Кількість працівників апарату суду на одного суддю

2,02

 

11.

Відсоток розглянутих справ

91,50

 

12.

Середня кількість розглянутих справ на одного суддю

98,80

 

13.

Відсоток скасованих судових рішень

0,85

 

14.

Кількість судових засідань з використанням режиму
відеоконкференцзв’язку

30

 

15.

Кількість викликів осіб до суду з використанням
SMS-повідомлень

1158

 

16.

Наявність веб-сторінки суду, виконання вимог
законодавства та рішень ради суддів загальних судів
щодо веб-сторінки суду

так

 

17.

Результати опитування громадян-відвідувачів суду з
питань, що стосуються якості діяльності суду, з
вказівкою дати цього опитування

з 16.03 по 17.04.15 р.                                                          Зручність умов перебування громадян в суді               "задовільно" 8%, "добре" - 49%, "відмінно" - 39%                 Якість та доступність інформації для відвідувачів суду  "задовільно" - 2%," добре" - 59 %, "відмінно" -39%   Ефективність організації роботи суду                           "незадовільна" - 2%, "задовільно" - 8%, "добре" - 26 %,   "відмінно" - 64 %                                                                 Незалежність та неупередженність суду при розгляді справи та забезпеченості справедливого розгляду                 " ТАК " - 87 % , " НІ" - 5,2 %                                                  Ставлення до відвідувачив суду працівниками суду в цілому                                                                                        "задовільно" - 12%,"добре"-53%,"відмінно"-35%