flag Судова влада України

Стара версія сайту | Лист вебмайстру

Інформація про результати застосування переговорної процедури закупівлі

ІНФОРМАЦІЯ

про результати проведення переговорної процедури закупівлі
 
1. Замовник.
1.1. Найменування: Апеляційний суд Житомирської області;
1.2. Код за ЄДРПОУ: 02891440;
1.3. Місцезнаходження: 10008, м. Житомир, вул. 1 Травня, 24.
 
2. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету України.
 
3. Інформація про предмет закупівлі.                  
3.1. Найменування предмета закупівлі: послуги щодо видавання друкованої продукції, інші – за кодом ДК 016:2010 –58.19.1 [марки – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 22410000-7 (марки поштові)];
3.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг:
марка поштова номіналом 10,00 грн. – у кількості 15 000 шт.;
марка поштова номіналом 3,00 грн. – у кількості 40 632 шт.;
марка поштова номіналом 2,00 грн. – у кількості 1 002 шт.;
марка поштова номіналом V (2,40 грн.) – у кількості 4 000 шт.;
марка поштова номіналом 0,50 грн. – у кількості 30 000 шт.;
марка поштова номіналом 0,20 грн. – у кількості 5 000 шт.;
марка поштова номіналом 0,05 грн. – у кількості 10 000 шт.
3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: відділення поштового зв’язку Житомир-8;
3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31 грудня 2016 року.
 
4. Інформування про застосування переговорної процедури закупівлі.
4.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщено інформацію про застосування переговорної процедури закупівлі: http://zta.court.gov.ua/sud0690/3/;
4.2. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: «ВДЗ» № 33 (18.02.2016) від 18 лютого 2016 року, номер оголошення у бюлетені: 045952;
4.3. Дата оприлюднення і номер обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: «ВДЗ» № 33 (18.02.2016) від 18 лютого 2016 року, номер оголошення у бюлетені: 045952;
4.4. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: «ВДЗ» № 37 (24.02.2016) від 24 лютого 2016 року, номер оголошення у бюлетені: 052991.
 
5. Дата відправлення запрошення до участі в проведенні процедури закупівлі: 03 лютого 2016 року.
 
6. Інформація про переможця переговорної процедури закупівлі.
6.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» в особі Житомирської дирекції;
6.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 22046132;
6.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс: 10001, м. Житомир, вул. Вітрука, 1 тел.: (0412) 41-11-24.
 
7. Результат проведення процедури закупівлі.
7.1. Дата акцепту пропозиції: 19 лютого 2016 року;
7.2. Дата укладення договору про закупівлю: 03 березня 2016 року;
7.3. Сума, визначена в договорі про закупівлю: 300 000,00 грн. (триста тисяч гривень 00 копійок) з урахуванням ПДВ.
7.4. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару):
Марки поштові номіналом: 10,00 грн. – у кількості 15 000 шт.; 3,00 грн. – у кількості 40 632 шт.; 2,00 грн. – у кількості 1 002 шт.; V (2,40 грн.) – у кількості 4 000 шт.; 0,50 грн. – у кількості 30 000 шт.; 0,20 грн. – у кількості 5 000 шт.; 0,05 грн. – у кількості 10 000 шт.
 
8. Відміна процедури закупівлі.
8.1. Дата прийняття рішення.
8.2. Підстава.
 
Голова комітету з конкурсних торгів
Апеляційного суду Житомирської області                                                І.А. Гансецька