Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» діловодство за пропозиціями (зауваженнями), заявами, скаргами громадян у Житомирському апеляційному суді ведеться окремо від інших видів діловодства і його ведення покладене на відділ організації діловодства (канцелярію). Звернення громадян до суду приймаються засобами поштового та електронного зв’язку, а також від громадян особисто або через уповноважених представників.
За даними автоматизованої системи документообігу Житомирського апеляційного суду в першому півріччі 2019 року до суду надійшло 16 звернень, з них: 9 – із питань основної діяльності суду; одне – щодо розгляду кримінальних проваджень та 6 – щодо розгляду цивільних справ.
Письмові звернення громадян були розглянуті в строки, передбачені чинним законодавством, а на усні звернення відповіді були надані невідкладно під час особистого прийому громадян керівництвом суду.
Усі 16 звернень в першому півріччі надійшли до суду від фізичних осіб, звернення від юридичних осіб та громадських організацій були відсутніми.
На 15 звернень були надані вичерпні відповіді та роз’яснення, а одне звернення було визнане анонімним, тобто таким, що не підлягає розгляду відповідно до частини 1 статті 8 Закону України «Про звернення громадян».
Звернення, що надходили до суду в першому півріччі 2019 року, стосувалися:
У першому півріччі 2019 року до Житомирського апеляційного суду надійшло 17 запитів на інформацію, зокрема:
Запити на інформацію, що надходили до суду у вказаному звітному періоді, стосувалися питань отримання інформації щодо:
Усі письмові запити на публічну інформацію, що надійшли до Житомирського апеляційного суду, були опрацьовані та розглянуті в строки, встановлені статтею 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації».
За інформацією відділу організації діловодства (канцелярії) ЖАС