Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
19 липня 2019 року керівник апарату Житомирського апеляційного суду Таміла Павлюк провела апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів. На нараді підвели підсумки роботи апарату суду в першому півріччі 2019 року та визначили основні напрямки діяльності на друге півріччя.
Нарада розпочалася виступом керівника апарату суду Таміли Павлюк, яка вкотре підкреслила важливість діяльності апарату суду для забезпечення роботи по реалізації функцій і завдань, покладених на ЖАС, та звільнення суддів від виконання технічних, підготовчих і розпорядчих завдань, не пов’язаних з відправленням правосуддя.
Також вона коротко нагадала присутнім про основні напрямки організаційного забезпечення функціонування суду та розповіла про завершення в звітному періоді роботи з підготовки діяльності Житомирського апеляційного суду як юридичної особи, що була розпочата у вересні-жовтні минулого року, та передачі індивідуально визначеного майна від ліквідованого Апеляційного суду Житомирської області до ЖАС з метою зміцнення матеріально-технічної бази і забезпечення належної організації роботи Житомирського апеляційного суду.
Потім пані Таміла подала короткий огляд базових показників діяльності Житомирського апеляційного суду. Так, у першому півріччі цього року до суду надійшло 5 808 справ та клопотань. Загальна кількість вхідної кореспонденції склала 19 731 одиницю, а вихідної – 59 625 одиниць. Працівниками апарату суду протягом півріччя було забезпечене проведення 118 сеансів відеоконференцзв’язку. Кількість викликів осіб до суду за допомогою SMS-повісток і SMS-повідомлень становила 1 892.
Далі зібрання продовжили виступи керівників структурних підрозділів апарату суду. Зі звітами про роботу, виконану в звітному періоді відділами та секторами, які вони очолюють, виступили:
– начальник відділу організації діловодства (канцелярії) Ольга Малахова;
– виконувачка обов’язків начальника відділу організаційного забезпечення розгляду кримінальних справ Світлана Бондарчук;
– начальник відділу організаційного забезпечення розгляду цивільних справ Тетяна Котлярчук;
– начальник відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності Тамара Ковальчук;
– начальник відділу управління державним майном Ірина Новік;
– начальник відділу судової статистики, узагальнення судової практики та взаємодії з засобами масової інформації Світлана Бондарчук;
– виконувачка обов’язків начальника служби судових розпорядників Людмила Лаптик;
– начальник відділу з питань персоналу Олена Мозгових;
– завідувач сектору з інформаційних технологій та технічного захисту інформації Андрій Білий.
Виступи всіх доповідачів дали підстави для висновку про те, що в цілому робочі процеси у відділах та секторах ЖАС виконувалися належним чином, протягом півріччя вдалося віднайти баланс між кадровими ресурсами та впровадженням новітніх технологій, а також забезпечити високу ефективність роботи працівників апарату суду.
Загальний підсумок щодо діяльності апарату суду в першому півріччі 2019 року та визначення напрямків роботи в півріччі поточному зробила керівник апарату суду Таміла Павлюк. Вона наголосила, що пріоритетним напрямком діяльності апарату суду була і залишається якісна організація, всебічне забезпечення здійснення правосуддя.
Далі вона коротко охарактеризувала заходи, заплановані на друге півріччя: покращення рівня організації діяльності суду; проведення оцінки якості роботи суду шляхом анкетування громадськості та працівників суду; контроль заповнення ОСК в «КП Д-3»; наповнення веб-сторінки суду на офіційному веб-порталі «Судова влада України»; підвищення кваліфікації працівників апарату суду; упровадження журналів обліку документів та справ.
Особливий наголос пані Таміла зробила на підвищенні кваліфікаційного рівня працівників апарату суду та їхньому самовдосконаленні, адже, на її переконання, це один з ключових складників ефективної діяльності суду та забезпечення високого рівня надання громадянам судових послуг.
Олена Савенко, прес-служба ЖАС